Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorIzurieta Puente, Electra
dc.contributor.authorMartinez Mora, Norgy Steeven
dc.date.accessioned2022-06-30T17:17:20Z
dc.date.available2022-06-30T17:17:20Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/12210
dc.descriptionThe main objective of the case study is to identify the virtual teaching-learning of the English language in the seventh-year students of the December 15 school of the Febres Cordero parish, Babahoyo canton, the survey was implemented as the data collection technique, the which was made to 20 parents to know their opinions regarding the study variables, the research was carried out through the types of descriptive, quantitative and qualitative research, for the correct interpretation of the results issued by the people in the surveys, In the same way, the deductive and analytical research methods were used to assimilate general studies of the virtual learning of the English language in order to have a basis in the investigation of the specific situations that occur in the process and also determine the causes. and their effects, which produce consequences in teaching-learning of all those involved in the educational field. In this way it was possible to know different inconveniences caused by factors inherent to the use of a new modality of education different from the traditional one and that depends on the use of various resources.es_ES
dc.descriptionThe main objective of the case study is to identify the virtual teaching-learning of the English language in the seventh-year students of the December 15 school of the Febres Cordero parish, Babahoyo canton, the survey was implemented as the data collection technique, the which was made to 20 parents to know their opinions regarding the study variables, the research was carried out through the types of descriptive, quantitative and qualitative research, for the correct interpretation of the results issued by the people in the surveys, In the same way, the deductive and analytical research methods were used to assimilate general studies of the virtual learning of the English language in order to have a basis in the investigation of the specific situations that occur in the process and also determine the causes. and their effects, which produce consequences in teaching-learning of all those involved in the educational field. In this way it was possible to know different inconveniences caused by factors inherent to the use of a new modality of education different from the traditional one and that depends on the use of various resources.es_ES
dc.description.abstractEl caso de estudio tiene como objetivo primordial, identificar la enseñanza aprendizaje virtual del idioma inglés en los estudiantes de séptimo año de la escuela 15 de diciembre de la parroquia Febres Cordero cantón Babahoyo, se implementó la encuesta como la técnica de recopilación de datos, la cual se realizó a 20 padres de familia para conocer sus opiniones respecto a las variables de estudio, la investigación se la ejecutó mediante los tipos de investigación descriptivo, cuantitativo y cualitativo, para la correcta interpretación de los resultados emitidos por las personas en las encuestas, de la misma manera se empleó los métodos de investigación deductivo y analítico, para asimilar estudios generales de la enseñanza aprendizaje virtual del idioma inglés con la finalidad de tener una base en la indagación de las situaciones específicas que ocurren en el proceso e igualmente determinar las causas y efectos de las mismas, las cuales producen consecuencias en la enseñanza aprendizaje de todos los involucrados en el ámbito educativo. De tal forma se pudo conocer distintos inconvenientes ocasionados por factores propios a la utilización de una nueva modalidad de educación diferente a la tradicional y que depende del aprovechamiento de diversos recursos.es_ES
dc.format.extent50 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBABAHOYO: UTB, 2022es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectEnseñanzaes_ES
dc.subjectEducación virtuales_ES
dc.subjectRecursos educativoses_ES
dc.subjectAprendizajees_ES
dc.titleEnseñanza-aprendizaje virtual y su influencia en el idioma inglés de los estudiantes del séptimo año de la escuela 15 de diciembre, Parroquia Febres Cordero, cantón Babahoyo, durante el año 2022es_ES
dc.typebachelorThesises_ES


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador