Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorCastro Torres, Fátima del Rocio
dc.contributor.authorCarrera Ceme, Aurora Elizabeth
dc.date.accessioned2021-12-07T20:44:10Z
dc.date.available2021-12-07T20:44:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/11050
dc.descriptionDuring the existence of the internet, the way of communicating has deteriorated leaving aside the correct use of writing well, writing correctly, in virtual media, which are handled in virtual platforms, this evolution has involved changes particularly causing transformations focusing specifically to the profession of the communicator. For this reason, this research is focused on the analysis of journalistic writing in virtual media as spaces for teaching and learning, through documentary research and with the help of technique and the results of the response are processed with their analysis. Virtual media have been presented and have been fundamental as teaching and learning spaces, given the unnecessary ability to miss the correct use of grammatical norms, and be effective for the development of future students' professionals, in itself. essential foundation in the formation of the life of Social Communicators.es_ES
dc.descriptionDuring the existence of the internet, the way of communicating has deteriorated leaving aside the correct use of writing well, writing correctly, in virtual media, which are handled in virtual platforms, this evolution has involved changes particularly causing transformations focusing specifically to the profession of the communicator. For this reason, this research is focused on the analysis of journalistic writing in virtual media as spaces for teaching and learning, through documentary research and with the help of technique and the results of the response are processed with their analysis. Virtual media have been presented and have been fundamental as teaching and learning spaces, given the unnecessary ability to miss the correct use of grammatical norms, and be effective for the development of future students' professionals, in itself. essential foundation in the formation of the life of Social Communicators.es_ES
dc.description.abstractDurante la existencia del internet, la forma de comunicarse se ha ido deteriorando dejando aún lado el uso correcto de redactar bien, escribir correctamente, en los medios virtuales, los cuales se manejan en las plataformas virtuales esta evolución ha implicado cambios particularmente provocando transformaciones centrándose específicamente a la profesión del comunicador. Por este motivo, esta investigación está enfocada al análisis de la redacción periodística en los medios virtuales como espacios de enseñanzas y aprendizajes, por medio de la investigación documental y con la ayuda de la técnica y los resultados de la respuesta se procese con su análisis. Los medios virtuales se han presentado y ha sido fundamental como espacios de enseñanza y aprendizaje, ante la aptitud innecesaria de dejar pasar el uso correcto de las normas gramaticales, y sea eficaz para el desarrollo de los futuros profesionales de los estudiantes, en si es el fundamento esencial en la formación de la vida de los Comunicadores Sociales.es_ES
dc.format.extent44 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBABAHOYO: UTB, 2021es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectRedacción periodísticaes_ES
dc.subjectMedios virtualeses_ES
dc.subjectEnseñanzases_ES
dc.subjectAprendizaje desarrollo profesionales_ES
dc.titleAnálisis de la redacción periodística en los medios virtuales como espacios de enseñanza y aprendizajes, en los estudiantes de la Carrera de Comunicación Social de la Universidad Técnica de Babahoyo Extensión Quevedo, año 2021es_ES
dc.typebachelorThesises_ES


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador