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dc.contributor.advisorChang Muñoz, Walter Lenin
dc.contributor.authorPacheco Casco, Georgina Nataly
dc.date.accessioned2022-07-08T19:32:15Z
dc.date.available2022-07-08T19:32:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/12353
dc.descriptionThe objective of this research project is to determine the incidence of the relationship in digital content in the reading habit of Social Communication students of the Technical University of Babahoyo Extension Quevedo, Canton Quevedo year 2021, analyzing each important point within the trait of digital content, then we have as an independent variable the relationship of digital content and as a dependent variable the reading habit, these are the main ideas of this project, which will be analyzed with the students of Social Communication. It is worth mentioning that within it, digital content has changed the way in which brands and products are promoted and distributed throughout the world. This has created the need for companies to effectively manage their participation in them. However, it is important to analyze whether these contents contribute to the development of a digital identity that supports the positioning of each reader. For this reason, we contributed to conducting the survey of 300 students, who will give their veracity in each question, thus being able to determine what their knowledge is about digital content and the influence that merits their future profession.es_ES
dc.descriptionThe objective of this research project is to determine the incidence of the relationship in digital content in the reading habit of Social Communication students of the Technical University of Babahoyo Extension Quevedo, Canton Quevedo year 2021, analyzing each important point within the trait of digital content, then we have as an independent variable the relationship of digital content and as a dependent variable the reading habit, these are the main ideas of this project, which will be analyzed with the students of Social Communication. It is worth mentioning that within it, digital content has changed the way in which brands and products are promoted and distributed throughout the world. This has created the need for companies to effectively manage their participation in them. However, it is important to analyze whether these contents contribute to the development of a digital identity that supports the positioning of each reader. For this reason, we contributed to conducting the survey of 300 students, who will give their veracity in each question, thus being able to determine what their knowledge is about digital content and the influence that merits their future profession.es_ES
dc.description.abstractEl presente proyecto de investigación tiene como objetivo el determinar la incidencia de la relación en los contenidos digital en el hábito lector de los estudiantes de Comunicación Social de la Universidad Técnica de Babahoyo Extensión Quevedo, Cantón Quevedo año 2021, analizando cada punto importante dentro del rasgo de los contenidos digitales, entonces tenemos como variable independiente la relación de los contenidos digitales y como variable dependiente el hábito lector, estas son las ideas principales de este proyecto, que serán analizadas con los estudiantes de Comunicación Social. Cabe mencionar que dentro del mismo los contenidos digitales ha cambiado la forma en que se promocionan y distribuyen las marcas y los productos en todo el mundo. Esto ha creado la necesidad de que las empresas gestionen de manera efectiva su participación en los mismos. Sin embargo, es importante analizar si estos contenidos contribuyen al desarrollo de una identidad digital que sustente el posicionamiento de cada lector. Por ello contribuimos a realizar la encuesta a 300 estudiantes, mismos que darán su veracidad en cada pregunta, así lograr determinar cuáles son los conocimientos sobre los contenidos digitales y la influencia que ameritan a su futura profesión.es_ES
dc.format.extent25 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBABAHOYO: UTB, 2022es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectContenidos digitaleses_ES
dc.subjectHábito lectores_ES
dc.subjectComunicación sociales_ES
dc.titleRelación de los contenidos digitales en el hábito lector en los estudiantes de Comunicación Social de la Universidad Técnica de Babahoyo Extensión Quevedo, Cantón Quevedo año 2022es_ES
dc.typebachelorThesises_ES


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