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dc.contributor.advisorBriones Caicedo, Wilson
dc.contributor.authorValencia Maldonado, Jefferson David
dc.date.accessioned2021-12-06T22:05:39Z
dc.date.available2021-12-06T22:05:39Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/11017
dc.descriptionIn this research project we will analyze the communication strategies for the strengthening of post-pandemic sales in the merchants of the San Camilo parish, this analysis allowed us to learn more about the communication system for sales promotion, in this research a field study was carried out Through surveys, these data were tabulated to obtain first-hand information and to be able to reference in a more effective way, the weaknesses and strengths of the merchants in this area, and with this inquiry propose practical solutions, to improve the communicative quality between the merchants and their potential customers and clients. We also carry out a theoretical endorsement about the strategies to be used, in addition, the digital media they are using were studied, and the most suitable for advertising and obtaining more clients and referrals and with this data we made the conclusions and therefore recommendations that they may add an added value to the active members of the business of the San Camilo parish.es_ES
dc.descriptionIn this research project we will analyze the communication strategies for the strengthening of post-pandemic sales in the merchants of the San Camilo parish, this analysis allowed us to learn more about the communication system for sales promotion, in this research a field study was carried out Through surveys, these data were tabulated to obtain first-hand information and to be able to reference in a more effective way, the weaknesses and strengths of the merchants in this area, and with this inquiry propose practical solutions, to improve the communicative quality between the merchants and their potential customers and clients. We also carry out a theoretical endorsement about the strategies to be used, in addition, the digital media they are using were studied, and the most suitable for advertising and obtaining more clients and referrals and with this data we made the conclusions and therefore recommendations that they may add an added value to the active members of the business of the San Camilo parish.es_ES
dc.description.abstractEn este proyecto investigativo analizamos las estrategias comunicacionales para el fortalecimiento de ventas post pandemia en los comerciantes de la parroquia San Camilo, este análisis nos permitió conocer más de cerca el sistema comunicativo para la promoción de ventas, en esta investigación se realizó un estudio de campo por medio de encuestas, estos datos que fueron tabulados para obtener información de primera mano y poder referenciar de manera más eficaz, las debilidades y fortalezas de los comerciantes en esta área, y con esta indagación plantear soluciones prácticas, para mejorar la calidad comunicativa entre los comerciantes y sus clientes y clientes potenciales. También realizamos un respaldo teórico acerca de las estrategias a utilizar, además se estudiaron los medios digitales que están utilizando, y los más idóneos para realizar publicidad y obtener más clientes y referidos y de con estos datos realizamos las conclusiones y por ende recomendaciones que puedan añadir un valor agregado a los miembros activos del comercio de la parroquia San Camilo.es_ES
dc.format.extent42 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBABAHOYO: UTB, 2021es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectEstrategias comunicacionaleses_ES
dc.subjectAnálisises_ES
dc.subjectReferenciares_ES
dc.subjectPublicidades_ES
dc.titleAnálisis de las estrategias comunicacionales en el fortalecimiento de la promoción de ventas de los comerciantes de la Parroquia San Camilo post pandemiaes_ES
dc.typebachelorThesises_ES


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