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dc.contributor.advisorCampi Maldonado, Alejandra Teresa
dc.contributor.authorRojas Pulecio, Leonardo Daniel
dc.date.accessioned2021-12-01T21:24:32Z
dc.date.available2021-12-01T21:24:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/10957
dc.descriptionThis case study will focus on the representation of indigenous women in brand advertising, Yanbal. In order to analyze its image as meaning and importance for this brand. For this, several research techniques will be used to obtain the results. There will also be an interview with one of the representatives who works for this brand, in order to get her point of view on the subject put on the table. The relaunch of the Yanbal brand will also be studied under the “Alma Latina” platform, the one that was announced on June 30, 2021. In addition to applying the interview technique, the signing technique will be applied, where images will be analyzed to find the meaning of its color psychology that the Yanbal brand has used to campaign for this innovative and inclusive idea. Another topic that will be seen below is the launch of the new Ccori Cristal Rosé perfume on the market, represented by a young Peruvian singer named Renata Flores.es_ES
dc.descriptionThis case study will focus on the representation of indigenous women in brand advertising, Yanbal. In order to analyze its image as meaning and importance for this brand. For this, several research techniques will be used to obtain the results. There will also be an interview with one of the representatives who works for this brand, in order to get her point of view on the subject put on the table. The relaunch of the Yanbal brand will also be studied under the “Alma Latina” platform, the one that was announced on June 30, 2021. In addition to applying the interview technique, the signing technique will be applied, where images will be analyzed to find the meaning of its color psychology that the Yanbal brand has used to campaign for this innovative and inclusive idea. Another topic that will be seen below is the launch of the new Ccori Cristal Rosé perfume on the market, represented by a young Peruvian singer named Renata Flores.es_ES
dc.description.abstractEl presente estudio de caso se enfocará en la representación de la mujer indígena en la publicidad de marca, Yanbal. Con el objetivo de analizar su imagen como significado e importancia para esta marca. Para ello, se utilizarán varias técnicas de investigación para la obtención de los resultados. Además habrá una entrevista con una de las representantes que labora para esta marca, con el fin de obtener su punto de vista sobre el tema puesto en mesa. Se estudiara también el relanzamiento de la marca Yanbal bajo la plataforma “Alma Latina”, aquella que fue anunciada el 30 de junio del año 2021. Además de aplicar la técnica de entrevista, se aplicara la técnica de fichaje, donde se analizarán imágenes para encontrar el significado de sus psicología del color que la marca Yanbal ha usado para la campaña de esta idea innovadora e incluyente. Otro de los temas que se verán a continuación, es el lanzamiento al mercado de nuevo perfume Ccori Cristal Rosé, representado por una joven cantante peruana llamada Renata Flores.es_ES
dc.format.extent34 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBABAHOYO: UTB, 2021es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectInterculturalidades_ES
dc.subjectRepresentaciónes_ES
dc.subjectPublicidades de marcaes_ES
dc.titleRepresentación de la mujer indígena en las publicidades de marca Yanbales_ES
dc.typebachelorThesises_ES


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