Show simple item record

dc.contributor.advisorLemos Beltran, Daniel Gustavo
dc.contributor.authorMorejon Garcia, Luis Adrian
dc.date.accessioned2020-03-30T18:14:42Z
dc.date.available2020-03-30T18:14:42Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/7362
dc.descriptionThis project will talk about the audiovisual content in the different social networks, and how it can affect the students of social communication, whether good or bad, or there may not be much impact on them. The highest percentage of people worldwide use social networks, with the main objective of communicating with friends and loved ones that may be many kilometers away. Audiovisual content is seen by millions of people in different social networks, to entertain themselves, or for any other purpose, such as for information, education and other things. After collecting the information, through a research method called Focus Group, it was learned that the students of social communication at the UTB, use social networks quite a lot, and visualize many audiovisual content for their good, since apart if they entertain themselves, they can get to be educated or informed of anything that can be useful for any research they have to do in their classes.es_ES
dc.description.abstractEn el presente proyecto se hablara sobre los contenidos audiovisuales en las diferentes redes sociales, y en que puede incidir en los estudiantes de comunicación social, ya sea bueno o malo, o tal vez pueda que no haya mucha incidencia en ellos. El mayor porcentaje de personas en todo el mundo utilizan las redes sociales, con el principal objetivo de comunicarse con amigos y seres queridos que tal vez estén a muchos kilómetros de distancia. Los contenidos audiovisuales son vistos por millones de personas en las diferentes redes sociales, para entretenerse, o para cualquier otro fin, como es para informarse, educarse y demás cosas. Después de realizar la recolección de información, mediante un método de investigación llamado Focus Group, se pudo conocer que los estudiantes de comunicación social de la UTB, utilizan bastante las redes sociales, y visualizan muchos contenidos audiovisuales para el bien de ellos, ya que aparte de entretenerse, pueden llegar a educarse o informarse de cualquier cosa, que pueda servirle para alguna investigación que tengan que hacer en sus clases.es_ES
dc.format.extent26 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherBABAHOYO: UTB, 2020es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectRedes socialeses_ES
dc.subjectContenidoses_ES
dc.subjectAudiovisualeses_ES
dc.subjectEstudianteses_ES
dc.titleEstudio comparativo de los contenidos audiovisuales de entretenimiento dentro de las redes sociales y su incidencia en los estudiantes de la carrera de Comunicación Social del periodo septiembre 2019- febrero 2020es_ES
dc.typebachelorThesises_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess