dc.contributor.advisor | Toro Toloza, Eliseo | |
dc.contributor.author | Molina Sinchiguano, Jomayra Carolina | |
dc.date.accessioned | 2019-07-10T17:54:38Z | |
dc.date.available | 2019-07-10T17:54:38Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/6308 | |
dc.description | Aig an àm seo tha duilgheadasan litearrachd gu math cumanta ann an cuid de dh'ionadan foghlaim sa bhaile, oir tha iad a ’toirt buaidh air àireamh mhòr de chlann aois sgoile agus tha iad nan adhbhar iomagain, chan ann a-mhàin do phàrantan ach cuideachd do thidsearan agus bidh ùghdarrasan foghlaim eile cuideachd a ’toirt buaidh dhìreach air coileanadh sgoil an leanaibh. Mar thoradh air an sin, tha feum air dòigh-obrach ùr a thaobh leughadh agus sgrìobhadh a tha stèidhte air conaltradh, faireachdainn agus tuigse brìgh le adhbharan cruthachaidh agus gnìomhach. Gus barrachd ionnsachadh mun duilgheadas, chaidh agallamh a chumail le tidsearan an Aonaid Foghlaim ann an Ecuador gus sealltainn dè na prìomh dhuilgheadasan a tha aig clann ann a bhith a ’leasachadh an sgilean litearrachd agus dè na seòrsaichean teagaisg a tha iad a’ cur an sàs no dòighean teagaisg eile. a chuidicheas iad faighinn seachad air nach do bhuannaich an oileanach ann an dòigh saidhgeòlach an leasachadh faireachail agus foghlaim aca. Is e an t-adhbhar airson seo modhan a leasachadh a leigeas leotha tuigsinn gu bheil an tomhas na phàirt den chàileachd, agus na toraidhean a dhoimhneachadh le bhith a ’toirt buaidh air na co-dhùnaidhean agus na molaidhean a thèid an dèanamh. anns a mhionaid fhèin | es_ES |
dc.description.abstract | En la actualidad los problemas de lectoescritura son un tema bastante común en algunas instituciones educativas de la ciudad, puesto que afectan a un número considerable de niños/as en edad escolar y representan una gran preocupación, no solo a los padres sino también a docentes y otras autoridades educativas, además afectan directamente el desempeño escolar del menor. En consecuencia, se requiere un nuevo enfoque de la lectura y escritura centrado en la comunicación, en la expresión y en la comprensión del sentido con propósitos formativos y funcionales. Para conocer más de cerca la problemática se realizó una entrevista a los docentes de la Unidad Educativa Ecuador de manera que manifiesten cuales son las principales dificultades que se presentan en los niños para desarrollas sus habilidades de lectoescritura y que tipo de métodos didácticos aplican o alternativas pedagógicas que los ayuden a superar sin que el estudiante se vea afectado de forma psicológica su desarrollo emocional y educacional El propósito es desarrollar enfoques que permitirán entender que la cantidad es parte de la cualidad, y profundizar en los resultados proyectando las conclusiones y recomendaciones que se realizaran en su respectivo momento | es_ES |
dc.format.extent | 133 p. | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.publisher | BABAHOYO: UTB, 2019 | es_ES |
dc.rights | openAccess | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/ | es_ES |
dc.subject | Las habilidades y estrategias | es_ES |
dc.subject | Lecto-escritura | es_ES |
dc.subject | Aprendizaje significativo | es_ES |
dc.subject | Métodos didácticos | es_ES |
dc.title | Las habilidades de la lecto-escritura en el aprendizaje significativo en los estudiantes de cuarto año de educación básica de la Unidad Educativa Ecuador | es_ES |
dc.type | bachelorThesis | es_ES |