Show simple item record

dc.contributor.advisorCamacho Tovar, Gina Lorena
dc.contributor.authorVásquez Morán, Daysi Mariella
dc.date.accessioned2018-08-17T19:56:53Z
dc.date.available2018-08-17T19:56:53Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/4302
dc.descriptionThe current research work entitled as use of recycling material as a teaching resource and its relationship with the creativity of students in the educational unit city of Azogues, Guayaquil Canton, Province of Guayas I am running it to a fault and with the purpose of achieving an explicit illustration that helps the students to an excellent knowledge of the Arts of the use of the recycling material, the instruction and the learning is the cause that is incumbent on the pedagogical and to the student to produce a definitive argument and dynamism that communicates the pedagogical ones to provide a high illustration and to obtain the results, thus the students manage to execute their opportune sapiencias using all the existing riches. Recycling is a coupling of the dilemmas managed in the reduction of the body of the waste resides in returning or manipulating raw material to manufacture new merchandise, to elaborate its own. Recycling is a way of safeguarding the material that will allow us to design teaching resources for students and which in turn will allow them to develop their creativity. By recording an observation of the quality of the use of recycling material as a teaching resource and its relationship with the creativity of students, there is the insufficiency of entering the space, achieving approved consequences, of course, that must be improved.es_ES
dc.description.abstractEl actual trabajo de indagación titulado como uso de material de reciclaje como recurso didáctico y su relación con la creatividad de los estudiante en la unidad educativa ciudad de Azogues, Cantón Guayaquil, Provincia del Guayas. Se lo ejecuto en pie a una insuficiencia y con el propósito de lograr un ilustración explícita que socorra a las alumnos a un excelente conocimiento de las Artes del uso del material de reciclaje, la instrucción y el aprendizaje es la causa que se incumbe al pedagógico y al alumno a producir un definitivo argumento y dinamismos que comunican las pedagógicos para proporcionar una alta ilustración y conseguir los resultados, así las alumnos consigan ejecutar sus oportunas sapiencias utilizando todos los riquezas existentes. El reciclaje es un acople de los dilemas manejadas en la disminución del cuerpo de la basura reside en retornar o manipular materia prima para fabricar nuevos mercancías, para elaborar los propios. El reciclaje es una forma de resguardo del material que nos permitirán, diseñar recursos didácticos para los estudiantes y que a su vez les permitirá desarrollar su creatividad. Al plasmar una observación de la calidad del uso de material de reciclaje como recurso didáctico y su relación con la creatividad de los estudiantes surge la insuficiencia de entrar en el espacio logrando consecuencias aprobadas, por supuesto que hay que mejorarla aunes_ES
dc.format.extent149 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherBabahoyo: UTB, 2017es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectUso de material de reciclajees_ES
dc.subjectRecurso didácticoes_ES
dc.titleUso de material de reciclaje como recurso didáctico y su relación con la creatividad de los estudiantes en la unidad educativa “ciudad de Azogues”, cantón Guayaquil, provincia del Guayases_ES
dc.typebachelorThesises_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess