Show simple item record

dc.contributor.advisorMSC. FRANKLIN A. SANCHEZ TORRES
dc.contributor.authorCARMEN ROSA ESPINOZA RAMON
dc.contributor.authorMAYRA LORENA MARTINEZ ESPINOZA
dc.date.accessioned2024-07-17T17:47:52Z
dc.date.available2024-07-17T17:47:52Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/16672
dc.descriptionMANAGEMENT OF HUMAN KNOWLEDGE AND TALENT AND THEIR IMPACT ON THE QUALITY OF SERVICE AND CUSTOMER CARE PACIFICTEL EXTERNAL PLANT DEPARTMENT IN THE PROVINCE OF ORO.es_ES
dc.descriptionMANAGEMENT OF HUMAN KNOWLEDGE AND TALENT AND THEIR IMPACT ON THE QUALITY OF SERVICE AND CUSTOMER CARE PACIFICTEL EXTERNAL PLANT DEPARTMENT IN THE PROVINCE OF ORO.es_ES
dc.description.abstractGESTION DEL CONOCIMIENTO Y EL TALENTO HUMANO Y SU INCIDENCIA A LA CALIDAD DE SERVICIO Y ATENCION AL CLIENTE DEPARTAMENTO DE PLANTA EXTERNA DE PACIFICTEL EN LA PROVINCIA DEL ORO.es_ES
dc.format.extent246 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBABAHOYOes_ES
dc.relation.ispartofseriesC-UTB-CEPOS-MGRH-000020-2009;
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectGESTION DEL CONOCIMIENTO Y EL TALENTO HUMANOes_ES
dc.subjectCALIDAD DE SERVICIO Y ATENCION AL CLIENTEes_ES
dc.subject.otherRECURSOS HUMANOSes_ES
dc.titleGESTION DEL CONOCIMIENTO Y EL TALENTO HUMANO Y SU INCIDENCIA A LA CALIDAD DE SERVICIO Y ATENCION AL CLIENTE DEPARTAMENTO DE PLANTA EXTERNA DE PACIFICTEL EN LA PROVINCIA DEL OROes_ES
dc.typemasterThesises_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador