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dc.contributor.advisorRivera, Christian
dc.contributor.authorRamos Rodríguez, Joselin Nicela
dc.date.accessioned2021-07-06T21:16:37Z
dc.date.available2021-07-06T21:16:37Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/9953
dc.descriptionThere is no specific definition for tactical strategies, but we can define strategies as programs that assume commitments of emphasis and resources to implement a basic mission, it has been visualized that one of the strategies that feasible results in this case study would be the strategy of marketing since it is seeking to know the needs of an organization and in this case it would help a lot to promote the public and private entities that would be willing to help in social tourism for the elderly in the Babahoyo canton. Social tourism is linked to tourist activity, it is aimed at people who have less favorable conditions to be able to travel either due to their low purchasing power, physical or mental disabilities and their low economy, in this case study the beneficiaries will be older adults than with the implementation of tactical strategies and recreational activities.es_ES
dc.descriptionThere is no specific definition for tactical strategies, but we can define strategies as programs that assume commitments of emphasis and resources to implement a basic mission, it has been visualized that one of the strategies that feasible results in this case study would be the strategy of marketing since it is seeking to know the needs of an organization and in this case it would help a lot to promote the public and private entities that would be willing to help in social tourism for the elderly in the Babahoyo canton. Social tourism is linked to tourist activity, it is aimed at people who have less favorable conditions to be able to travel either due to their low purchasing power, physical or mental disabilities and their low economy, in this case study the beneficiaries will be older adults than with the implementation of tactical strategies and recreational activities.es_ES
dc.description.abstractNo hay una definición específica para estrategias tácticas, pero podemos definir a las estrategias como programas que llevan compromisos de énfasis y recursos para poner en práctica una misión básica, se ha visualizado que unas de las estrategias que serían factibles en este estudio de caso sería la estrategia de marketing ya que esta buscan a conocer las necesidades de una organización y en este caso ayudaría mucho para promocionar las entidades públicas y privadas que estarían dispuesta ayudar en el turismo social para los adultos mayores en el cantón Babahoyo. El turismo social viene vinculado con la actividad turística, va dirigido para las personas que tienen condiciones menos favorables para poder viajar ya sea por su bajo poder adquisitivo, por las discapacidades físicas o psíquicas y su baja economía, en este estudio de caso los beneficiados serán los adultos mayores que con la implementación de estrategias tácticas y actividades de recreación.es_ES
dc.format.extent34 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBABAHOYO: UTB, 2021es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectEstrategias tácticases_ES
dc.subjectTurismo sociales_ES
dc.subjectAdulto mayores_ES
dc.subjectTurismo accesiblees_ES
dc.titleEstrategias Tácticas y Turismo Social para adultos mayores de la ciudad de Babahoyoes_ES
dc.typebachelorThesises_ES


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