Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorLemos, Daniel
dc.contributor.authorSilva Cruz, Ivan Moroni
dc.date.accessioned2021-06-21T00:44:14Z
dc.date.available2021-06-21T00:44:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/9895
dc.descriptionThe present project with the theme: Emerging communication in the groups of young gamers of Ventanas, Los Ríos Province-Ecuador 2020, the same one that is shown through a bibliographic study of the observation in the communication between gamers through the platform of videogames, it was presented as a general objective, Analyze the emerging communication in the groups of young gamers of Ventanas, Los Ríos province, Ecuador 2020. To contrast the information, bibliographic sources related to the subject were used, as well as relevant concepts from experts that helped to deepen the topic for better results. In the technique used is the focal group, which was applied in 6 young gamers from the Cantón Ventanas, Los Ríos province, the same ones who contributed with their fundamental concepts to the proposed observation, which is presented in the results obtained in the present project, in the final part the author presents the conclusions and recommendations.es_ES
dc.descriptionThe present project with the theme: Emerging communication in the groups of young gamers of Ventanas, Los Ríos Province-Ecuador 2020, the same one that is shown through a bibliographic study of the observation in the communication between gamers through the platform of videogames, it was presented as a general objective, Analyze the emerging communication in the groups of young gamers of Ventanas, Los Ríos province, Ecuador 2020. To contrast the information, bibliographic sources related to the subject were used, as well as relevant concepts from experts that helped to deepen the topic for better results. In the technique used is the focal group, which was applied in 6 young gamers from the Cantón Ventanas, Los Ríos province, the same ones who contributed with their fundamental concepts to the proposed observation, which is presented in the results obtained in the present project, in the final part the author presents the conclusions and recommendations.es_ES
dc.description.abstractEl presente proyecto con el tema: Comunicación emergente en los grupos de jóvenes gamers de Ventanas, Provincia de Los Ríos-Ecuador 2020, el mismo que se muestra a través de un estudio bibliográfico de la observación en la comunicación entre gamers a través de plataforma de videojuegos, se presentó como objetivo general, Analizar la Comunicación emergente en los grupos de jóvenes gamer de Ventanas, provincia de Los Ríos, Ecuador 2020. Para contrastar la información se utilizaron fuentes bibliográficas relacionadas al tema, así como conceptos relevantes de expertos que ayudaron a profundizar el tema para obtener mejores resultados. En la técnica empleada se encuentra el grupo focal, la cual se aplicó en 6 jovenes gamers del Cantón Ventanas, provincia de Los Ríos, los mismo que aportaron con sus conceptos fundamentales a la observación planteada, el cual se presenta en los resultados obtenidos del presente proyecto, en la parte final el autor presenta las conclusiones y recomendaciones.es_ES
dc.format.extent22 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBABAHOYO: UTB, 2021es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectGamerses_ES
dc.subjectComunicaciónes_ES
dc.subjectEmergentees_ES
dc.titleComunicación emergente en los grupos de jóvenes gamers de Ventanas, Provincia de Los Ríos-Ecuador 2020es_ES
dc.typebachelorThesises_ES


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador