Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorSalamea Limones, Victoria
dc.contributor.authorPalma Vásquez, Ángel Jesús
dc.date.accessioned2022-09-20T17:39:41Z
dc.date.available2022-09-20T17:39:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/12492
dc.descriptionAt present, audiovisual production is a topic of great interest, as it is a medium that allows reaching a target audience more directly, through the use of different social applications. The development of this case study aims to analyze the different audiovisual content on the Facebook social network platform of the Technical University of Babahoyo, determining each of the phases involved in the production and if they manage to capture the attention of the viewers. students. To obtain information, the qualitative method was applied as a research methodology and as a technique, the execution of a Focus Group, which allowed knowing the opinions regarding the topic addressed.es_ES
dc.descriptionAt present, audiovisual production is a topic of great interest, as it is a medium that allows reaching a target audience more directly, through the use of different social applications. The development of this case study aims to analyze the different audiovisual content on the Facebook social network platform of the Technical University of Babahoyo, determining each of the phases involved in the production and if they manage to capture the attention of the viewers. students. To obtain information, the qualitative method was applied as a research methodology and as a technique, the execution of a Focus Group, which allowed knowing the opinions regarding the topic addressed.es_ES
dc.description.abstractEn la actualidad los contenidos audiovisuales son considerados de gran interés, al ser una herramienta que permite llegar de forma más directa a un determinado público, mediante el uso de varias aplicaciones sociales. El desarrollo del presente caso de estudio tiene como objetivo, analizar los diferentes contenidos audiovisuales en la plataforma de la red social Facebook de la Universidad Técnica de Babahoyo, determinando cada una de las fases que intervienen en la producción y si logran captar la atención de los estudiantes. Para la obtención de información se aplicó la metodología de investigación, el método cualitativo y como técnica, la ejecución de un Focus Group, las cuales permitieron conocer las opiniones referentes al tema abordado.es_ES
dc.format.extent28 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBABAHOYO: UTB, 2022es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectProducción audiovisuales_ES
dc.subjectFacebookes_ES
dc.subjectMétodo cualitativoes_ES
dc.subjectFocus Groupes_ES
dc.titleAnálisis de contenido audiovisual en redes sociales: Caso Universidad Técnica de Babahoyoes_ES
dc.typebachelorThesises_ES


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador