Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorPalma Sosa, Tiylor Ivan
dc.contributor.authorMosquera Zambrano, Jordan Alberto
dc.date.accessioned2022-07-08T17:21:48Z
dc.date.available2022-07-08T17:21:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/12346
dc.descriptionDigital contents generate a change in the communication models, thanks to the technological advances of the last 10 years that have innovated in the educational, social and cultural fields. Digital contents are born as a meeting of people, known or unknown, who interact with each other, redefining the group and feeding it back. This idea is linked to the Web 2.0 culture, which is nothing more than a new idiom for what we used to define as doing something in a group. The great advantage of group work is that it thrives on the efforts of all those involved. Day after day it is more difficult for teenagers to live without the constant use of social networks, because of the time they spend in these new ways of communication, the different spelling rules are lost, thus causing a serious problem in teenagers, negatively affecting the language and their spelling. Every day it is more difficult for teenagers to live without the constant use of digital content, because of the time they spend in these new ways of communication they are losing the different spelling rules, thus causing a serious problem in adolescents negatively affecting the language and its spelling.es_ES
dc.descriptionDigital contents generate a change in the communication models, thanks to the technological advances of the last 10 years that have innovated in the educational, social and cultural fields. Digital contents are born as a meeting of people, known or unknown, who interact with each other, redefining the group and feeding it back. This idea is linked to the Web 2.0 culture, which is nothing more than a new idiom for what we used to define as doing something in a group. The great advantage of group work is that it thrives on the efforts of all those involved. Day after day it is more difficult for teenagers to live without the constant use of social networks, because of the time they spend in these new ways of communication, the different spelling rules are lost, thus causing a serious problem in teenagers, negatively affecting the language and their spelling. Every day it is more difficult for teenagers to live without the constant use of digital content, because of the time they spend in these new ways of communication they are losing the different spelling rules, thus causing a serious problem in adolescents negatively affecting the language and its spelling.es_ES
dc.description.abstractLos contenidos digitales generan un cambio en los modelos de comunicación, gracias a los avances tecnológicos de los últimos 10 años que han innovado tanto en el ámbito educativo como social y cultural. Los contenidos digitales nacen como una reunión de personas, conocidas o desconocidas, que interactuarán entre sí, redefiniendo al grupo y retroalimentándolo. Esta idea enlaza con la cultura de la web 2.0 que no es sino un nuevo modismo para tildar lo que antes definíamos como hacer algo en grupo. La gran ventaja que supone el trabajo grupal es que prospera por el esfuerzo de todos los intervinientes Día tras día es más difícil que los adolescentes vivan sin el uso constante de las redes sociales, por el tiempo que emplean en estas nuevas maneras de comunicación se van perdiendo las diferentes reglas ortográficas, causando así un grave problema en los adolescentes afectando negativamente al lenguaje y a su ortografía. A diario es más difícil que los adolescentes vivan sin el uso constante de los contenidos digitales, por el tiempo que emplean en estas nuevas maneras de comunicación se van perdiendo las diferentes reglas ortográficas, causando así un grave problema en los adolescentes afectando negativamente al lenguaje y a su ortografía.es_ES
dc.format.extent33 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBABAHOYO: UTB, 2022es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectRetroalimentaciónes_ES
dc.subjectRedes socialeses_ES
dc.subjectReglas ortográficases_ES
dc.titleInfluencia de los contenidos digitales en la escritura de los estudiantes de comunicación social de la Universidad Técnica de Babahoyo Extensión Quevedo, año 2022es_ES
dc.typebachelorThesises_ES


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador