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dc.contributor.advisorRemache Silva, Johanna Elizabeth
dc.contributor.authorOrtiz Vásquez, Derian Isaías
dc.date.accessioned2022-04-20T19:18:30Z
dc.date.available2022-04-20T19:18:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/11216
dc.descriptionThe case study aims to determine what are the deficiencies in the quality of customer service and customer satisfaction in the “Vimport”, warehouse, as they are not satisfied with the attention, as some customers have complaints, in addition, they have not received adequate attention. It is important to emphasize that customer loyalty is important for the success of a business, as well as today, in such a competitive market, it is necessary to know how to improve and maintain the quality of customer service and keep customers happy, which is the main engine of business operations, because they are the raison d'être of companies.es_ES
dc.descriptionThe case study aims to determine what are the deficiencies in the quality of customer service and customer satisfaction in the “Vimport”, warehouse, as they are not satisfied with the attention, as some customers have complaints, in addition, they have not received adequate attention. It is important to emphasize that customer loyalty is important for the success of a business, as well as today, in such a competitive market, it is necessary to know how to improve and maintain the quality of customer service and keep customers happy, which is the main engine of business operations, because they are the raison d'être of companies.es_ES
dc.description.abstractEl estudio de caso tiene como finalidad determinar cuáles son las deficiencias en la calidad de atención y satisfacción del cliente en el almacén de Vimport, ya que no están satisfechos con la atención, ya que algunos clientes tienen reclamos, además, no han recibido la atención adecuada. capacitación en servicio al cliente, cabe recalcar que, La fidelización de los clientes es importante para el éxito de un negocio, al igual que hoy en día, en un mercado tan competitivo, se debe saber mejorar y mantener la calidad del servicio al cliente y mantener contentos a los clientes, lo cual es el principal motor de las operaciones empresariales, porque son la razón de ser de las empresas.es_ES
dc.format.extent32 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBabahoyo: UTB-FAFI. 2022es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectCalidades_ES
dc.subjectServicioes_ES
dc.subjectCapacitacioneses_ES
dc.subjectAtenciónes_ES
dc.subjectClientees_ES
dc.subjectEstrategiases_ES
dc.subjectExpectativases_ES
dc.titleAtención al cliente de la Empresa Vimport del cantón Babahoyo.es_ES
dc.typebachelorThesises_ES


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