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dc.contributor.advisorCamacho Coloma, Tulio Telesforo
dc.contributor.authorBustamante Zurita, Freddy Agustín
dc.date.accessioned2022-04-18T02:33:30Z
dc.date.available2022-04-18T02:33:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/11161
dc.descriptionThis case study focuses on analyzing the satisfaction perceived by the customer in relation to the customer service offered by the Niña Bonita Hardware Store to the citizens of the Babahoyo Canton. The objective of the case study is to detect and investigate those factors that affect the provision of a good service for customers, who consider a series of behaviors when buying from a company such as: efficiency, attitude, aptitude and capacity. of response that employees show before the doubts presented by the clients. As a methodological resource, an interview and a survey were used, which allowed obtaining important information to better support the case study, the interview applied to the manager of the company and the survey applied to regular clients who stock up on the products offered by Pretty Girl Hardware.es_ES
dc.descriptionThis case study focuses on analyzing the satisfaction perceived by the customer in relation to the customer service offered by the Niña Bonita Hardware Store to the citizens of the Babahoyo Canton. The objective of the case study is to detect and investigate those factors that affect the provision of a good service for customers, who consider a series of behaviors when buying from a company such as: efficiency, attitude, aptitude and capacity. of response that employees show before the doubts presented by the clients. As a methodological resource, an interview and a survey were used, which allowed obtaining important information to better support the case study, the interview applied to the manager of the company and the survey applied to regular clients who stock up on the products offered by Pretty Girl Hardware.es_ES
dc.description.abstractEl presente estudio de caso se focaliza en analizar la satisfacción percibida por el cliente en relación con la atención al cliente que ofrece la Ferretería Niña Bonita a la ciudadanía del Cantón Babahoyo. El objetivo del estudio de caso es detectar e indagar aquellos factores que inciden en la prestación de un buen para los clientes, quienes consideran una serie de comportamientos al momento de comprar en una empresa tales como: eficiencia, la actitud, la aptitud y la capacidad de respuesta que muestran los empleados antes las dudas presentadas por los clientes. Como recurso metodológico se utilizó una entrevista y una encuesta las cuales permitieron obtener información importante para sustentar de mejor manera el estudio de caso, la entrevista aplicada a la gerente de la empresa y la encuesta aplicada a clientes regulares que se abastecen de los productos ofertados por la Ferretería Niña Bonita.es_ES
dc.format.extent30 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBabahoyo: UTB-FAFI. 2022es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectSatisfacciónes_ES
dc.subjectClienteses_ES
dc.subjectProductoses_ES
dc.subjectEmpresaes_ES
dc.subjectEmpleadoses_ES
dc.titleSatisfacción del cliente en la Ferretería Niña Bonita.es_ES
dc.typebachelorThesises_ES


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