Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorPalma Sosa, Tiylor Ivan
dc.contributor.authorQuinchuela Pendolema, Edgar Stalin
dc.date.accessioned2021-12-06T21:33:14Z
dc.date.available2021-12-06T21:33:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/11013
dc.descriptionNowadays the teaching in the campuses is permeated by involution in which a large number of people continue to use the traditional teaching model in the practice of educational processes in this way the acquired knowledge continues to be transmitted in the same way in the that they were learning. For this reason, the students and researchers of this project make the decision to propose an educommunicative strategy, in which, from the practice of new methodologies, the importance of re-evaluating educational scenarios can be evidenced to guarantee that students acquire the competences and the ideal knowledge to face the new dynamics of the labor and professional world. In the same way, to achieve that over time this work can be the basis for the development of a structured project that triggers the promotion or creation of an institutional instruction that helps to energize educational scenarios and strengthen the knowledge acquired and constantly search for new alternatives to teach.es_ES
dc.descriptionNowadays the teaching in the campuses is permeated by involution in which a large number of people continue to use the traditional teaching model in the practice of educational processes in this way the acquired knowledge continues to be transmitted in the same way in the that they were learning. For this reason, the students and researchers of this project make the decision to propose an educommunicative strategy, in which, from the practice of new methodologies, the importance of re-evaluating educational scenarios can be evidenced to guarantee that students acquire the competences and the ideal knowledge to face the new dynamics of the labor and professional world. In the same way, to achieve that over time this work can be the basis for the development of a structured project that triggers the promotion or creation of an institutional instruction that helps to energize educational scenarios and strengthen the knowledge acquired and constantly search for new alternatives to teach.es_ES
dc.description.abstractHoy en día la enseñanza en los recintos se encuentra permeada por involución en el que un gran número de personas continúan utilizando el modelo de enseñanza tradicional en la práctica de los procesos educativos de este modo el conocimiento adquirido sigue siendo transmitido de la misma manera en la que fueron aprendiendo. Por tal motivo, los estudiantes e investigadores del presente proyecto toman la decisión de plantear una estrategia educomunicativa, en la que a partir de la práctica de nuevas metodologías se pueda evidenciar la importancia de reevaluar los escenarios educativos para garantizar que los estudiantes adquieran las competencias y los conocimientos idóneos para afrontar las nuevas dinámicas del mundo laboral y profesional. Del mismo modo, lograr que con el tiempo este trabajo pueda ser la base para el desarrollo de un proyecto estructurado que desencadene en el fomento o creación de una instructivo institucional que ayude a dinamizar los escenarios educativos y fortalezcan los conocimientos adquiridos y busquen constantemente nuevas alternativas para impartir la docencia.es_ES
dc.format.extent32 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBABAHOYO: UTB, 2021es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectEducomunicaciónes_ES
dc.subjectAprendizajees_ES
dc.subjectConocimientoes_ES
dc.subjectAlternativases_ES
dc.titleAnálisis de la educomunicación en el desarrollo de actividades académicas virtuales con habitantes del Recinto Mina de Piedad, cantón Ventanas, año 2021es_ES
dc.typebachelorThesises_ES


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador