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dc.contributor.advisorAuria Burgos, Blanca Aracely
dc.contributor.authorAguilera Kaiser, Yustin Dayami
dc.date.accessioned2021-12-06T19:53:12Z
dc.date.available2021-12-06T19:53:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/10996
dc.descriptionThis work is based on the trends that currently exist in digital media and advertisements of small and medium-sized companies in the Quevedo canton. The main objective is to carry out an analysis about the frequency of use of digital media and the advertisements that are carried out in said media, the data is acquired through structured digital surveys in Google applications in Forms. In order to determine the proposed objectives, statistical tests were carried out, through the application of surveys, this allowed us to know and diagnose the importance of digital media.es_ES
dc.descriptionThis work is based on the trends that currently exist in digital media and advertisements of small and medium-sized companies in the Quevedo canton. The main objective is to carry out an analysis about the frequency of use of digital media and the advertisements that are carried out in said media, the data is acquired through structured digital surveys in Google applications in Forms. In order to determine the proposed objectives, statistical tests were carried out, through the application of surveys, this allowed us to know and diagnose the importance of digital media.es_ES
dc.description.abstractEl presente trabajo está basado en las tendencias que hay actualmente en los medios digitales y las publicidades de las pequeñas y medianas empresas del cantón Quevedo. El objetivo principal es llevar a cabo un análisis acerca de la frecuencia del uso de los medios digitales y las publicidades que se llevan a cabo en dichos medios, los dato son adquiridos mediante encuestas digitales estructuradas en aplicaciones de Google en Formularios. Para poder determinar los objetivos planteados se realizaron pruebas estadísticas, mediante la aplicación de encuestas, esto nos permitió conocer y diagnosticar la importancia que tienen los medios digitales.es_ES
dc.format.extent26 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBABAHOYO: UTB, 2021es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectMedios digitaleses_ES
dc.subjectComunicaciónes_ES
dc.subjectPublicidadeses_ES
dc.subjectQuevedoes_ES
dc.titleIncidencia de los medios digitales en el posicionamiento de la imagen publicitaria en las pequeñas y medianas empresas del cantón Quevedo, año 2021es_ES
dc.typebachelorThesises_ES


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