Show simple item record

dc.contributor.advisorRamos Morocho, Raúl Armando
dc.contributor.authorRoby Sobenis, Karen Katiuska
dc.date.accessioned2019-10-10T22:48:45Z
dc.date.available2019-10-10T22:48:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/6896
dc.descriptionNowadays mobile devices are part of our day to day, therefore the use of applications. In this case study, a Comparative Analysis of Mobile App was formed to Improve the Delivery and Receipt Service of the Cafeteria “Cafecito”, it was carried out between the applications of “Upmy”, “TuMenuWeb.com” and “Pediresfacil”, due to the inconveniences that arise in this service. The methods used for this research were the scientific and the qualitative method with the tools of observation and interview, since they allowed gathering information necessary to perform a comparison and assessment matrix to establish which application would best adapt to the needs of the establishment optimizing Well servicees_ES
dc.description.abstractEn la actualidad los dispositivos móviles forman parte de nuestro día a día, por lo consiguiente el uso de aplicaciones. En el presente estudio de caso se formó un Análisis Comparativo de App Móviles para Mejorar el Servicio de Entrega y Recepción de Pedidos de la Cafetería “Cafecito” se lo realizo entre las aplicaciones de “Upmy”, “TuMenuWeb.com” y “Pediresfacil”, debido a los inconvenientes que se presentan en este servicio. Los métodos utilizados para esta investigación fueron el método científico y el cualitativo con las herramientas de la observación y la entrevista, ya que permitieron recopilar información necesaria para realizar una matriz de comparación y valoración para establecer que aplicación se adaptara mejor a las necesidades del establecimiento optimizando así servicioes_ES
dc.format.extent25 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherBabahoyo, UTB 2019es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectAnálisises_ES
dc.subjectComparaciónes_ES
dc.subjectAplicaciónes_ES
dc.subjectCafeteríaes_ES
dc.subjectMoviles_ES
dc.subjectServicioes_ES
dc.titleAnálisis comparativo de app móviles para mejorar el servicio de entrega y recepción de pedidos de la Cafetería “Cafecito”es_ES
dc.typebachelorThesises_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess