Show simple item record

dc.contributor.advisorRodriguez Gomez, Maria Alexandra
dc.contributor.authorBenitez Contreras, Kevin Eduardo
dc.date.accessioned2019-09-30T14:23:34Z
dc.date.available2019-09-30T14:23:34Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/6547
dc.descriptionThe objective of this Case Study is to publicize the level of satisfaction of the users of the Riveras del Babahoyo School and Institutional Transport Company, the type of method used is the inductive one because we analyze the cases of disagreement by the users of the company, for this it is necessary to have contributions from bibliographic links that help to support what is desired to manifest in this work, through the surveys we can verify that the users consider the service of the company to be unsatisfactory because of the which company decreases its productivity The company needs to have a better administration, also train the drivers of the transport units so that they can perform a quality servicees_ES
dc.description.abstractEl objetivo del presente Estudio de Caso es dar a conocer el nivel de satisfacción de los usuarios de la Compañía de Transporte Escolar e Institucional Riveras del Babahoyo, el tipo de método que se empleo es el inductivo porque analizamos los casos de inconformidad por parte de los usuarios de la compañía, para esto es necesario contar con aportaciones de enlaces bibliográficos que ayuden a respaldar lo que se desea manifestar en el presente trabajo, a través de las encuestas podemos verificar que los usuarios consideran poco satisfactorio el servicio de la empresa razón por la cual la compañía disminuye su productividad. La compañía necesita tener una mejor administración, también capacitar a los conductores de las unidades de transporte para que puedan efectuar un servicio de calidades_ES
dc.format.extent23 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherBabahoyo, UTB - 2019es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectProductividades_ES
dc.subjectGestiónes_ES
dc.subjectServicioes_ES
dc.subjectInstitucioneses_ES
dc.subjectTransportees_ES
dc.subjectSocioes_ES
dc.titleNivel de satisfacion en los usuarios de la compañía de transporte escolar e institucional Riveras del Babahoyo S.A.es_ES
dc.typebachelorThesises_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess