Show simple item record

dc.contributor.advisorIng Pazmiño Romero, Diego Andres
dc.contributor.authorNavarrete Vergara, Joselyn Adriana
dc.date.accessioned2018-11-13T00:27:30Z
dc.date.available2018-11-13T00:27:30Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/4770
dc.descriptionThe present case study refers to the Attention to the User in the Political Headquarters of the Babahoyo Canton, as far as the user is the person that requires the service of a professional or a company; understood as, service communication between provider and user to meet their needs, whether a public or private entity. This institution is located in General Barahona streets between Sucre and Bolívar. Dedicated to provide help and protection to citizens.es_ES
dc.description.abstractEl presente estudio de caso se refiere a la Atención al Usuario en la Jefatura Política del Cantón Babahoyo, en cuanto al usuario es la persona que requiere del servicio de un profesional o una empresa; entendiéndose como, servicio la comunicación entre proveedor y usuario para cumplir con sus necesidades ya sea una entidad pública o privada. Esta institución, se encuentra, ubicada en las calles General Barahona entre Sucre y Bolívar. Dedicada a brindar ayuda y protección a la ciudadanía.es_ES
dc.format.extent23es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherBabahoyo : UTBes_ES
dc.subjectatenciones_ES
dc.subjectUsuarioes_ES
dc.subjectcomunicaciones_ES
dc.subjectservicioes_ES
dc.titleAtención al Usuario en la Jefatura Política del Cantón Babahoyoes_ES
dc.typebachelorThesises_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record