Show simple item record

dc.contributor.advisorUhsca Cuzco, Nancy Elizabeth
dc.contributor.authorRamos Morales, Jaime Joel
dc.date.accessioned2018-04-12T16:49:43Z
dc.date.available2018-04-12T16:49:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/3668
dc.descriptionThe entities of the Public Sector have the purpose of providing a service of a character social and free, its main purpose is the benefit for all its inhabitants as establishes the Magna Carta, seek the development of a sovereign, free and democratic country, being these public services of free access for all their community, having these groups rights to assess the efficiency and effectiveness with which their economic resources are managed and humans. The Public Administration according to article 227 of the Constitution of the Republic of Ecuador of October 2008 is governed by the principles of effectiveness, efficiency, quality, hierarchy, deconcentration, decentralization, coordination, participation, planning, transparency and evaluation. In Ecuador, Education is a fundamental right constituted that provides free education to all social statements, on February 1, 2014 according to agreement 0015-14 The provincial and Hispanic bilingual education directorates are definitively closed and the Administrative Units - District Departments of Education that will be divided into Zonal Coordinations in order to provide a quality service and warmth to the educational community according to the canton where they are located, the same as they cover different circuits.es_ES
dc.description.abstractLas entidades del Sector Público tienen la finalidad de brindar un servicio de carácter social y gratuito, su principal propósito es el beneficio para todos sus habitantes según lo establece la Carta Magna, buscan el desarrollo de un país soberano, libre y democrático, siendo estos servicios públicos de libre acceso para toda su comunidad, teniendo derechos estos grupos sociales a calificar la eficiencia y eficacia con que se manejan sus recursos económicos y humanos. La Administración Publica según el artículo 227 de la Constitución de la República del Ecuador de octubre del 2008 se rige por los principios eficacia, eficiencia, calidad, jerarquía, desconcentración, descentralización, coordinación, participación, planificación, transparencia y evaluación. En Ecuador la Educación es un derecho primordial constituido que brinda de forma gratuita educación a todos los extractos sociales, el 1 de febrero del 2014 según acuerdo 0015-14 se cierran de manera definitiva las direcciones provinciales de educación hispanas y bilingües y se crean las Unidades Administrativas - Direcciones Distritales de Educación que estarán divididas en Coordinaciones Zonales con la finalidad de brindar un servicio de calidad y calidez a la comunidad educativa según el cantón donde estas se encuentren ubicadas, las mismas que cubren diferentes circuitos.es_ES
dc.format.extent18p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherBABAHOYOes_ES
dc.subjectPagoses_ES
dc.subjectSeguimientoes_ES
dc.subjectBolívares_ES
dc.subjectEducaciónes_ES
dc.titleSeguimiento Al Proceso De Pagos A Proveedores De La Dirección Distrital 09d11 Alfredo Baquerizo Moreno - Simón Bolívar - Educaciónes_ES
dc.typebachelorThesises_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record