Show simple item record

dc.contributor.advisorDR. C. FRANCISCO SALCEDO LUCIO. P.H.D.
dc.contributor.authorJUAN ISRAEL COLINA COLINA
dc.date.accessioned2024-07-18T13:55:04Z
dc.date.available2024-07-18T13:55:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/16716
dc.descriptionTHE CULTURE OF SERVICES IN IMPROVING EFFICIENT CARE TO THE PUBLIC IN THE CNEL.EP. BOLIVAR-CHILLANES REGIONAL.es_ES
dc.descriptionTHE CULTURE OF SERVICES IN IMPROVING EFFICIENT CARE TO THE PUBLIC IN THE CNEL.EP. BOLIVAR-CHILLANES REGIONAL.es_ES
dc.description.abstractLA CULTURA DE SERVICIOS EN EL MEJORAMIENTO DE LA ATENCION EFICIENTE AL PUBLICO EN LA CNEL.EP. REGIONAL BOLIVAR-CHILLANES.es_ES
dc.format.extent134 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBabahoyoes_ES
dc.relation.ispartofseriesC-UTB-CEPOS-MAE-000034-2013;
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectLA CULTURAes_ES
dc.subjectATENCION EFICIENTE AL PUBLICOes_ES
dc.subject.otherAdministración de empresases_ES
dc.titleLA CULTURA DE SERVICIOS EN EL MEJORAMIENTO DE LA ATENCION EFICIENTE AL PUBLICO EN LA CNEL.EP. REGIONAL BOLIVAR-CHILLANES.es_ES
dc.typemasterThesises_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador