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dc.contributor.advisorZuñiga, Miguel
dc.contributor.authorRonquillo Acosta, Eric Edison
dc.date.accessioned2020-10-13T03:17:40Z
dc.date.available2020-10-13T03:17:40Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/8721
dc.descriptionIn this case study, an analysis of the billing system of the EPAP company of Cantón Puebloviejo is carried out, therefore the methodology used was descriptive, since it uses methods and techniques that will be used for data collection, the research instruments used were: observation, interview and survey, the same ones that were used to obtain the necessary data to verify the incidence in the billing system in the operational activities. And thus to be able to evaluate each one of the problems that the company presents and to be able to solve, the billing system works in an efficient and reliable way so that the company has good results, and provide better service to the citizens of the Puebloviejo canton.es_ES
dc.descriptionIn this case study, an analysis of the billing system of the EPAP company of Cantón Puebloviejo is carried out, therefore the methodology used was descriptive, since it uses methods and techniques that will be used for data collection, the research instruments used were: observation, interview and survey, the same ones that were used to obtain the necessary data to verify the incidence in the billing system in the operational activities. And thus to be able to evaluate each one of the problems that the company presents and to be able to solve, the billing system works in an efficient and reliable way so that the company has good results, and provide better service to the citizens of the Puebloviejo canton.es_ES
dc.description.abstractEn este caso de estudio se realiza un análisis del sistema de facturación de la empresa EPAP del Cantón Puebloviejo por tanto la metodología empleada fue la descriptiva, ya que emplea métodos y técnicas que servirán para la recolección de datos, los instrumentos de investigación utilizados fueron: observación, entrevista y encuesta, los mismos que sirvieron para obtener los datos necesarios para comprobar la incidencia en el sistema de facturación en las actividades operativas. Y así poder evaluar cada uno de los inconvenientes que presenta la empresa y poder resolver, el sistema de facturación trabaje de una manera eficaz y confiable para que así la empresa tenga buenos resultados, y brindar una mejor atención a la ciudadanía del cantón Puebloviejo.es_ES
dc.format.extent20 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBABAHOYO: UTB, 2020es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectEntrevistaes_ES
dc.subjectSistema de facturaciónes_ES
dc.subjectMetodologíaes_ES
dc.subjectMóduloses_ES
dc.titleAnálisis operativo del sistema de facturación de la empresa EPAP del cantón Puebloviejoes_ES
dc.typebachelorThesises_ES


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