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dc.contributor.advisorCarrasco Echeverria., Gina Maribel
dc.contributor.authorGuerrero Maldonado, Justin Wilfrido
dc.date.accessioned2020-04-30T22:24:21Z
dc.date.available2020-04-30T22:24:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/7555
dc.descriptionTropi Motors is a commercial company that belongs to the Unicomer group, which is dedicated to the sale of motorcycles, currently it has four sellers and the warehouse manager who also carries out sales activities. The present case study is called "Management of internal credit policies of the Topi Motors store" with the purpose of knowing how their internal policies affect, what problems they generate and the inconveniences that arise, among other circumstances that will leave. describing in the development of the case its causes, consequences and how it ends. In addition, the purpose is to know the policies that control the processes and functions that allow reducing the problems that occur in the company, improving financial profitabilityes_ES
dc.descriptionTropi Motors is a commercial company that belongs to the Unicomer group, which is dedicated to the sale of motorcycles, currently it has four sellers and the warehouse manager who also carries out sales activities. The present case study is called "Management of internal credit policies of the Topi Motors store" with the purpose of knowing how their internal policies affect, what problems they generate and the inconveniences that arise, among other circumstances that will leave. describing in the development of the case its causes, consequences and how it ends. In addition, the purpose is to know the policies that control the processes and functions that allow reducing the problems that occur in the company, improving financial profitabilityes_ES
dc.description.abstractTropi Motors es una empresa comercial que pertenece al grupo Unicomer, la cual se dedica a la venta de motocicletas, en la actualidad cuenta con cuatro vendedores y el jefe de almacén quien también realiza las actividades de vendedor. El presente estudio de caso tiene como nombre “Gestión de políticas internas de crédito del almacén Topi Motors” se lo ha realizado con la finalidad de conocer cómo afectan sus políticas internas, que problemas generan y los inconvenientes que se presentan entre otras circunstancias que se irán describiendo en el desarrollo del caso sus causas consecuencias y como termina. Además el propósito es conocer las políticas que controlen los procesos y funciones que permitan disminuir los problemas que se producen en la empresa mejorando la rentabilidad financieraes_ES
dc.format.extent22 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBabahoyo, UTB - FAFI 2020es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectGestión Administrativaes_ES
dc.subjectPolíticas internases_ES
dc.subjectMercadoes_ES
dc.subjectRentabilidades_ES
dc.titleGestión de políticas internas de crédito del Almacén Tropi Motorses_ES
dc.typebachelorThesises_ES


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