Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorJordán Cordones, Freddy Maximiliano
dc.contributor.authorMorocho Gualpa, Katherine Jahaira
dc.date.accessioned2022-10-27T02:53:28Z
dc.date.available2022-10-27T02:53:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/13055
dc.descriptionThis study is to determine the use of Web 2.0 as a tool for learning development depending on the form of interaction that teachers in the activities in the teaching process this research is done according to creativity thinking information and knowledge developed in students in the educational process including student learning and awareness of innovation. The current education of the roads, by establishing the priorities of the learning process, in use of Web 2.0 digital tools to develop teaching content in the analysis was developed in the quantitative approach and not in the test framework for the description method by applying research studies to 100 students to collect information, once the data analysis decided that the variable "study" is recommended to implement strategies in which digital tools are included. Therefore, training is provided to teachers and giving social networks as an important tool in the development of teaching and learning.es_ES
dc.descriptionThis study is to determine the use of Web 2.0 as a tool for learning development depending on the form of interaction that teachers in the activities in the teaching process this research is done according to creativity thinking information and knowledge developed in students in the educational process including student learning and awareness of innovation. The current education of the roads, by establishing the priorities of the learning process, in use of Web 2.0 digital tools to develop teaching content in the analysis was developed in the quantitative approach and not in the test framework for the description method by applying research studies to 100 students to collect information, once the data analysis decided that the variable "study" is recommended to implement strategies in which digital tools are included. Therefore, training is provided to teachers and giving social networks as an important tool in the development of teaching and learning.es_ES
dc.description.abstractEste estudio es para determinar el uso de la Web 2.0 como una herramienta para el aprendizaje de desarrollo dependiendo de la forma de la interacción que los maestros en las actividades en el proceso de enseñanza esta investigación se realiza de acuerdo con la creatividad el pensamiento la información y el conocimiento desarrollados en los estudiantes en el proceso educativo incluido el aprendizaje y la conciencia de los estudiantes sobre la innovación. La educación actual de las institución, al establecer las prioridades del proceso de aprendizaje, en uso de las herramientas digitales Web 2.0 para desarrollar contenido de enseñanza en el análisis se desarrolló en el enfoque cuantitativo y no en el marco de prueba para el método de descripción mediante la aplicación de estudios de investigación a docentes los cuales imparten clases a más de 100 estudiantes para recopilar información, una vez que el análisis de datos decidió que el "estudio" variable que se recomienda implementar estrategias en las cuales Se incluyen herramientas digitales. Por lo tanto, se brinda capacitación a los maestros y dando redes sociales como una herramienta importante en el desarrollo de la enseñanza y el aprendizaje.es_ES
dc.format.extent29 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBabahoyo: UTB-FAFI. 2022es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectWeb 2.0es_ES
dc.subjectEnseñanzaes_ES
dc.subjectAprendizajees_ES
dc.subjectHerramientas digitales educaciónes_ES
dc.titleEstudio de las herramientas tecnológicas de la web 2.0 utilizadas en las instituciones de educación primaria de la parroquia San Juan.es_ES
dc.typebachelorThesises_ES


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador