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dc.contributor.advisorCamacho Coloma, Tulio Telesforo
dc.contributor.authorCarrillo Goyes, Jennifer Alexandra
dc.date.accessioned2022-04-18T03:35:41Z
dc.date.available2022-04-18T03:35:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/11165
dc.descriptionThis case study attempts to understand the benefits offered by the government through the new appointment scheduling system for identity cards and passports in the civil registry, identification and identity card, agency Babahoyo. There is a technological update in the agency when requesting identity card and passport services in the civil registry, once the shift, place, day and time have been chosen, the attention is fast and efficient, the final product satisfies the needs of the users. However, not all people have been able to access this service due to little knowledge about computers and their use. This generates discomfort in the public and they request to return to the previous methodology.es_ES
dc.descriptionThis case study attempts to understand the benefits offered by the government through the new appointment scheduling system for identity cards and passports in the civil registry, identification and identity card, agency Babahoyo. There is a technological update in the agency when requesting identity card and passport services in the civil registry, once the shift, place, day and time have been chosen, the attention is fast and efficient, the final product satisfies the needs of the users. However, not all people have been able to access this service due to little knowledge about computers and their use. This generates discomfort in the public and they request to return to the previous methodology.es_ES
dc.description.abstractEl presente estudio de caso trata de entender cuáles son los beneficios que ofrece el gobierno a través del nuevo sistema de agendamiento de turnos para cedulación y pasaporte en el registro civil, identificación y cedulación, agencia Babahoyo. Existe una actualización tecnológica en la agencia al solicitar los servicios de cedulación y pasaporte en el registro civil, una vez escogido el turno, el lugar, el día y la hora, la atención es rápida y eficiente, el producto final satisface las necesidades de los usuarios. Sin embargo, no todas las personas han podido acceder a este servicio debido al poco conocimiento sobre las computadoras y su manejo. Esto genera incomodidad en la ciudadanía y solicitan volver a la metodología anterior.es_ES
dc.format.extent26 p.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherBabahoyo: UTB-FAFI. 2022es_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectMetodologíaes_ES
dc.subjectCedulaciónes_ES
dc.subjectTecnologíaes_ES
dc.subjectAgendamientoes_ES
dc.subjectUsuarioses_ES
dc.subjectInstitución Públicaes_ES
dc.subjectRequisitoses_ES
dc.subjectTramitologíaes_ES
dc.subjectAgencia Virtuales_ES
dc.titleGestión del sistema de agendamiento de turnos para la obtención de la cedula en el registro civil.es_ES
dc.typebachelorThesises_ES


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